miércoles, 2 de marzo de 2011

GLOGSTER (ACTIVITAT 5)



Hola de nou a tots,
aquesta és la darrera activitat 5 del curs. M'ha parescut molt interessant i útil per fer-la servir al aula.
El procés ha estat fins i tot divertit. Primer vaig verure els tutorials referents a la realització del glogster. Poc a poc vaig anant veient que no era molt complicat. Primer vaig triar el "wall" més apropiat pel tema que vaig triar per aquest glogster: "The communication". Vaig incloure una introducció registrada amb la meva imatge. També vaig penjar un texte amb les mateixes paraules pensant en els alumnes que tenguin qualque minusvalia o simplement perquè puguin triar o llegir o escoltar.
Desprès vaig pensar en penjar un vídeo trailer tret de You Tube com trailers referents a pel·lícules que em varen pareixer molt convenients al nivell de la communicatió.
Al final vaig penjar també qualque foto de viatges a Londres ja que el glogster està editado en anglès.
Vaig triar qualque motiu floral per ambientar els racons i espais del poster virtual.
EM va pareixer molt interessant i divertida aquesta activitat. ´Crec que pot arribar a ésser un'eina molt útil per realitzar projects a de dins d'una unitat didàctica d'anglès. La motivació sempre serà major a nivell d'alumnat.
Esper que vos agradi.
Una salutació

No hay comentarios:

Publicar un comentario