jueves, 3 de febrero de 2011

ACTIVITAT 3

Hola a tots/es,
aquesta vegada m'he fet servir d'un eina bastant simple com és una càmara de fotos amb possibilitat de vídeo. Els alumnes varen preparar la seva propia presentació en llegua anglesa. Hi ha uns vídeos que parlan un alumne tot sol i altres en que han creat un petit diàleg.
Vaig fer aquesta activitat pensant en treballar la llengua hablada i escrita. L'activitat la veren fer en dos etapes:
1º Els alumnes varen preparar per escrit una petita introductió dels mateix.
2º Ven fer un joc de preguntes i respostes entre ells a classe desprès d'escoltar-se les seves propies introductions.
3º Gravació dels vídeos i penjar-los al blog.
4º Visualització dels alumnes en el blog dels vídeos. ELs alumnes hauran de deixar els seus propios comentàrios en llengua anglesa.
5º Comentàrio en classe i exercicis de comprensió.
6º Avaluació i puntuació per part del professor, tenint en compte: la puesta en escena, l'utilització de la llengua inglesa, la pronunciació i l'entonació.
http://www.youtube.com/watch?v=yU1ynQBM920

1 comentario:

  1. Hola Mari Mar, sóc Jessica, també professora d'anglès a secundària. A més, m'ha fet molta il.lusió veure el teu bloc ja que durant el curs 2008/2009 vaig estar a l'IES Santanyí!

    Les activitats que proposes em pareixen molt bones. Pot ser la que més m'ha cridat l'atenció ha sigut la dels mapes conceptuals, ja que crec que la combinació dels continguts tractacs són molt millor assolits amb aquesta eina, per tant, fan un conjunt molt bó.
    És fàcil veure que l'aplicació de les TIC a la nostra feina és una ajuda molt interessant, tant per la motivació que afegeix com per a les noves possibilitats que obre.

    Bé, crec que ja t'has apuntat a un grup per a l'activitat 4, si no és així, crec que els poquets que sóm de la mateixa especialitat podriem treballar junts.

    Salutacions, i segueix amb aquesta bona feina!

    ResponderEliminar