lunes, 24 de enero de 2011

REFLEXIONS SOBRE ACTIVITAT 2

Hola de nou,
He realitzat amb un grup de 27 alumnes de 3ºESO al meu IES de Santanyí.
En una sessió previa varem parlar dels adejctius a la llegnua anglesa, la seva posició a la frase quan i ha més d'un adejctiu calificant a un substantiu i vaig introduir els graus dels adjectius.
A la segona sessió vaig projecta a la pantalla digital el mapa conceptual dels adejctius i els seus graus. Vaig dividir el grup classe en dos parts de 13 i 14 alumnes amb l'objectiu que després d'un treball cooperatiu arribassin a concluir una regla. Apliquem així l'aprenentatge deductiu.
Desprès projectariem a la pantalla digital més adjectius i els mateixos els haurien de possar en els dos graus: comparative and superlative.
Fariem un apendix final per incloure els adjectius irregulars.
La manera d'avaluar es faria en tres partes:
1º- avaluació inicial: avaluant per mig de una bateria d'adejctius que projectariam a la pantalla digital.
2º- avaluació conceptual: es va fer presentant els conceptes deductius i relfexions a la resta de la classe.
3º- avaluació final: on vaig incloure els adejectius irregulars. Utilitzant una pàgina web on poder completar els gaps.

La activitat va resultar molt profitosa i motivadora per les eines utilitzades. El mapa conceptual va ajudar molt i la consulta a les diferents pàgines web va servir per aclarir dubter i afiançar conceptes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario